RSS

Snob de oras

30 Aug

Printre altele, se pare ca astrele au considerat ca ar fi momentul prielnic sa merg la Trezoreria Buzias pentru a achita un fel de amenda (13 lei).

In prima faza nu am considerat ca ar fi un capat de lume, asa ca la ora 8:00 antemeridian am purces cu soare in privire spre plaiul Buziasului.

Ma gandeam ca nu o sa dureze mult plimbarea, in fond mergeam in Buzias si nu credeam ca cei 7.772 de locuitori vor da buzna in trezorerie.

Am ajuns si ne-am gandit ca daca tot suntem acolo am putea sa platim si partea a doua a amenzii la o filiala BCR. Acum trebuia sa gasim un BCR, asa ca am oprit un trecator si l-am intrebat unde pot gasi respectiva banca, la care dumnealui mi-a raspuns cu candoare “Pe drum in sus, pe parte stanga”.

Ma uit pe drum in sus si vad cu litere de o schioapa scris BRD.

“Nu va suparati, acela e BRD, eu caut BCR” spun eu incercand sa lamuresc situatia.

“Aaaaa atunci nu stiu…”

In fine, ma gandesc eu, intrebam pe altcineva. Gasesc de data aceasta o tanti si o intreb unde pot gasi un BCR … pe drum in sus …. pe stanga vine raspunsul implacabil.

Repet ala e BRD.

si povestea asta continua pana cand a 5a persoana imi spune ca nu e BCR in Buzias.

OK … nu-i stres. In fond nu e nici o problema.

Mergem la trezorerie, unde o tanti ne spune ca trebuie sa facem cate o copie dupa fiecare foaie pe care o avem la noi, inclusiv dupa plicul in are a venit amenda (vorbesc serios).

Bun, in viata mea efemera m-am obisnuit ca nu se poate sa rezolvi ceva din prima.

Cautam un xerox. Dupa 15 minute de cautat si intrebat prin centru am gasit un xerox si am rezolvat problema.

Am revenit la trezorerie unde stateau la coada doua persaone, ne-am asezat si noi.

Nu avea cum sa dureze mult, nu?

A durat 30 de minute pana am ajuns la rand, in cazul in care erau 3 operatoare. Dar doua dintre ele erau ocupate, una facea cafea si cealalta o tinea de vorba pe tanti care muncea efectiv.

Se misca foarte incet dar muncea.

Nu aveam de gand sa fiu snob de oras, am refuzat sa ma frustrez si am ales sa rad de situatie. Si a fost chiar usor  sa fac haz cand am auzit functionarele vorbind:

“Azi merge mai greu ca is mai multi…”

(Femeie, gandeam eu, trei oameni is MULTI?!?)

Genial. Cat de tare e asta?

Eram 6 persoane dintre care 3 munceau acolo.

Am zambit si am asteptat docil sa imi vina randul.

Am ajuns si am rezolvat problema, campatimindu-i pe cei ce acum se asezau la coada.

Dar trebuia sa platesc la casierie, asa ca am trecut stoic la alta coada, eu si Rosana (jumatatea mea) asteptand sa se consume randul format din 4 persoane dintre care jumatate eram noi.

Dupa 5 minute Rosana imi spune ca merge la masina si ma asteapta acolo, eu incuvintez.

Dupa ce pleaca, gardianul de serviciu se ridica si anunta:

“Va rog foarte mult cei care stati la coada sa ramaneti aici si cei care nu sa poftiti afara, adica nu se poate sa stati doi la coada pentru acelasi lucru.

Nu se face asa ceva!!!” si se uita la mine mustrator.

In momentul acela mi-am luat BLUE SCREEN, am renuntat la orice rezolutie de anul nou, asa ca m-am uitat patrunzator in ochii lui sperand sa ii dea sangele pe nas si ne-am certat.

Eu l-am intrebat de unde a auzit aberatia asta si el mi-a raspuns ca asa e ragula, dupa care am insistat sa vad regula aia blestemata scrisa undeva. El mi-a raspuns ca nu are impresia ca trebuie sa imi arate regulamentul.

Dar eu o tineam pe a mea asemeni unui copil retardat, vreau sa vad regulamentul!!!

Evident nu am vazut nici un regulament, nici macar o regula.

Am plecat de acolo sperand dupa noi sa vina potopul si fiind canvins ca poarta spre iad se gaseste sub podeaua trezoreriei Buzias.

Morala – NU faceti ca mine.

 
2 Comments

Posted by on August 30, 2012 in Uncategorized

 

2 responses to “Snob de oras

  1. Ovidiu Orfescu

    August 30, 2012 at 9:21 pm

    da, ce atatea certuri?
    canistra de benzina pe ei direct, un trabuc aprins aruncat in scarba et voila!

     
  2. vix

    September 2, 2012 at 4:43 pm

    :))) jumatatea confirma: DA suntem snobi de oras!

     

Leave a Reply

 
