RSS

Routerul meu e o femeie

04 Aug

Routerul meu e o femeie
A aparut in viata mea intr-un moment de restriste
Luand locul altui router care implineste acum o alta casa care poate sa ii ofere ce probabil nu am putut sa ii ofer eu.
E mai frumos decat celalalt si m-a cucerit de la inceput.
A urinat cu patos
pe cabluri si mi-a aratat ce frumos e sa fi in retea si totusi liber

… rezonabil de liber,
adica poti sa te indepartezi 150 de metri de el, dar nici un pas mai mult, nu de alta dar iti pierzi semnalul, si crede-ma nu vrei sa pierzi semnalul.
Mi-a oferit viteze de download uluitoare, viteze care nu credeam ca le pot atinge in viata asta.
Totusi e capricios.
Imi taie elanul cand mi-e lumea mai draga, lasandu-ma cu pagini pe jumatate incarcate si imi opreste serialele in momente cheie lasandu-mi personajele suspendate.
O data ne-am certat, urat si atunci i-am vazut ochiul verde licarind.

Ochiul verde in care era desenat globul pamantesc a clipit o data si s-a facut rosu si atunci am vazut cum e viata fara … internet.
Ne-am impacat acum si ne merge bine doar ca, uneori, cand uit de el o vreme imi rupe paginile aliniate in zeci de taburi si trebuie sa dau refresh, ma obliga sa ma reinventez de atatea ori de cate e nevoie ca sa incarc o afurisita de pagina si ma obliga sa fiu rabdator.

Daca refuz, ochiul rosu ma paste.
Totusi cand ma astept mai putin e vantul ce umfla panzele mele. Insufleteste torentele, imi indreapta ratia pe filelist si rupe vplay-ul in doua.
Atunci ma uit in coltul cald al camerei mele(acolo langa calorifer) si vad ochiul verde cum iradiaza noaptea. Rad.

Of routerul meu e o femeie.

El si hota, spotul din fata oglinzii si nu in ultimul rand bateria de la cada … toti/toate sunt femei.
In concluzie o data pe luna (pentru 3-7 zile) sunt nevoit sa dorm la un prieten.

 
1 Comment

Posted by on August 4, 2012 in anturaj

 

One response to “Routerul meu e o femeie

  1. sotia lu norian

    August 4, 2012 at 9:44 am

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ma faci fericita! si sper sa te fac si eu, cu toate ca ratia mea zilnica e mare, semnalul meu bate doar un metru distanta, nu incarc pagini care nu imi plac si plus de asta 3-7 zile pe luna pana la 50 de ani tot trebuie sa dormi la un prieten!

     

Leave a Reply

 
