RSS

Profetia cinica

19 Mar

Era undeva in apropierea serii si se parea ca blocurile cresc penumbre lugubre pe asfalt, cerul era inca albastru, monocolor.

Imi place Timisoara in crepuscul.

Stopurile masinilor se iganau bezmetic si harmalaia era doar zgomot de fond, statii de autobuz si taxi, tarabe, cate o farmacie, un cimitir si Profi (mai ieftin mai bun mai aproape), cu toate astea in oras rezida ceva frumos.

Eroul meu purta camasa si blugi.

Eroul meu sunt eu, reusesc din cand in cand sa ma privesc de sus in timp ce ma plimb prin oras, mltumesc GTA pentru asta.

Mi se intampla din ce in ce mai des sa ma trezesc din transa asta mergand cu gura cascata si cu gulerul imbibat de saliva …

Incercam sa imi fac loc printre masini si incercam sa imi dau seama de ce e atata aglomeratie … era logic, oamenii ieseau de la lucru si formau lichidul asta vascos ce infunda drumurile principale. Era boala de la ora 7, 16, 19 TRAFICUL.
Ma irita traficul… e nedrept ca atatia oameni au acelasi drum ca si mine, doar invatam la scoala ca suntem unici. Oricum probabil si unicii si-au pierdut farmecul de cand au devenit unitatea de masura pentru blog.

Si atunci m-a lovit revelatia, poate a fost o viziune cu toate ca nu ma pot pronunta exact avand in vedere ca filmele mi-au tulburat perceptia realului. Eu eram omul care pleca de la lucru si eu eram unul din cei ce infunda intersectia si eu eram in definitiv trafic. Am devenit o masina fara nume asemeni celor pe care le blestemam cand eram mic si jucam fotbal pe strada .
Numele meu este trafic.
Eroul meu se scarpina dupa ureche uimit de descoperirea pe care o facuse, totusi bucuria lui nu era menita sa dureze.

Da in definitiv am descoperit si eu ce au descoperit vreo sase miliarde de oameni inaintea mea. Profetie pentru mine, cultura generala pentru altii.
In definitiv cred ca o sa merg pe jos data viitoare.

 
1 Comment

Posted by on March 19, 2012 in ganduri

 

Tags:

One response to “Profetia cinica

  1. Samira

    June 1, 2012 at 9:29 am

    De dragul ecologiei , cumpara-ti o bicicleta 🙂 )

     

Leave a Reply

 
