RSS

5+5=0

16 Mar

Am inceput sa fac practica si cica ar fi in realitate un fel de internship, ceeace ma face sa fiu cat se poate de devotat acestei cauze.
Cu toate acestea incerc sa imi pastrez calmul si sa raman Glossa in ceeace priveste acest subiect. (te intrebi ce inseamna expresia “a ramane Glossa”?, ei bine e o expresie inventata de mine chiar in momentul scrierii acestui post si inseamna a ramane rece sau cool)

Concluzie: am inceput pe 0
adica cu 5 lucruri pe care le urasc si cu 5 pe care le iubesc

Urasc: Faptul ca trebuie sa ma barbieresc … pentru mine e o corvoada infinita. Barbatii adevarati nu se barbieresc.
Faptul ca trebuie sa imi calc halatul … pentru mine e o corvoada infinita. Barbatii adevarati nu sunt facuti sa calce.
Faptul ca “lucrez” in tura de mijloc orele 13-19. Barbatii adevarati lucreaza in tura de dimineata.
Faptul ca spatiul e ingust si imi e greu sa ma misc fara sa rastorn ceva … Ma simt captiv intr-un spatiu ciudat. asemeni lui keo.
Faptul ca nu am voie sa fredonez in timp ce sunt in preajma pacientilor.

Iubesc: Faptul ca sunt util. Cel putin asa mi se spune.
Faptul ca fac treaba de oameni mari. cel putin asa cred.
Faptul ca sunt apreciat. Cel putin asa sper.
Faptul ca progresez. Cel putin asa mi se pare.
Faptul ca am un colectiv fain.

 
1 Comment

Posted by on March 16, 2012 in anturaj

 

One response to “5+5=0

  1. Crisss

    March 16, 2012 at 6:56 pm

    La chestiile pe plus unul ti se spune, unul crezi, unul speri, si unul ti se pare :))=)) deci e relativa treaba cu 5+5=0 poate fi 5+5=-4 :))

     

Leave a Reply

 
