RSS

8 martie lung

08 Mar

Dimineata zilei de 8 m-a surprins in fata oglinzii incercand sa imi refac fata descompusa de ora imposibila arborata pe ceas ….

Bun! Prima actiune, mi-am sunat mama sa ii spun “La multi ani” si toate cele, ea a pufnit si mi-a replicate ceva de genu “credeam ca ai patit ceva …” asa e familia noastra salbatica … nu prea stie ce trebuie facut de 8.

Cateva ore mai tarziu 8 martie ma surprinde carand doua plase pline cu combustibilul feminitatii (Flori si Ciocolata) undeva in jurul spitalului judetean.

Pentru prima data anul acesta am folosit un mijloc de transport in comun, am ales 16-le. Eram aproape convins ca doar Tibi (carambol.ro) si elevii CD se gasesc pe puntea acestui “fir” ei bine m-am inselat. Eram inghitit de pensionarime, eram in cea mai mare moseala din viata mea. Asa ca am ocupat un loc in peisaj si m-am atarnat de o chestie din aia de plastic … nu stiu cum ii spune (chestia aia care seamana cu inelele de la gimnastica).

Nu stiu ce a facut soferul ala, tot ce stiu e ca ma tineam de mizeria aia gri de parca viata mea ar fi depins de asta si totusi i-am plasat unei domnisoare, de 8 martie, doua coate in cap in stil K1. Fiecare urmat de cate un “scuze” patetic. Nu reusesc sa inteleg cum un dulapior (eu) de 90 85 kg poate sa fie aruncat ca o pana din stanga in dreapta.

 

Sunt curios ce fac Tibi, Richie, Frankie si Vix de 8 martie.

 

Acum e aproape 11 AM… sper sa fac nimic rau pana seara.

pana atunci … LA MULTI ANI FEMEIE!

 
Leave a comment

Posted by on March 8, 2012 in anturaj

 

Tags:

Leave a Reply

 
