RSS

Pinterest.com (sau) cea mai rapida crestere a momentului

17 Feb

Acest articol nu e neaparat pe calapodul meu ci mai degraba pe calapodul lui Frankie.

Pinterest e un site care (se zvoneste ca) are cea mai rapida crestere din lume, la ora actuala. Informatie preluata de pe Business Insider.

A fost lansat in 2010 si a intrat deja in topul  Experian Hitwise (cele mai populare 10 retele sociale) unde detine locul 9 devansand google+. A depasit deja 11 milioane de utilizatori, in ciuda faptului ca foloseste sistemul invitatiilor.

Varsta utilizatorilor e simbolizata de curba lui Gauss cu apogeul intre varstele 25-44 ani.

Totusi ce e Pinterest?

E cea mai noua inventie social media. E un loc unde poti posta poze in pagini speciale denumie Pinboards (impartite in diverse categorii …Ex: Peisaje, Haute couture, masini etc. ).

Poti sa selectezi categoriile de care esti interesat si vei primi notificari pe masura ce apar imagini noi.

Evident iti vei crea un profil si o sa interactionezi cu globul folosind imagini ca interfata.

(ai posibilitatea de a te loga cu Facebook si au lansat si un app pentru IOS – care pare sa fie cat se poate de promitator ca design si cinetica)

Pentru a avea cont pe aceasta platforma ai nevoie de invitatie, aceasta se poate obtine in doua moduri:

1 le ceri una – pur si simplu iti lasi adresa de mail (problema e ca dureaza ceva timp pana te primesc)

2 gasesti un prieten care are cont si il rogi sa te invite (treaba asta merge mult mai repede)

Eu nu am prieteni asa ca astept sa fiu admis, sa vad despre ce e vorba.

Cica e noul trend …menit sa distruga tot interesul pentru lumea reala care a mai ramas dupa Facebook.

…. si se pare ca toata lumea o face, eu, Ovi si toata lumea buna …

 
4 Comments

Posted by on February 17, 2012 in anturaj

 

Tags: , ,

4 responses to “Pinterest.com (sau) cea mai rapida crestere a momentului

  1. Frankie

    February 18, 2012 at 11:04 am

    Am intrat si eu, evident. Inainte de postul tau 🙂 Mi-a placut idea de…’to pin something’.

     
    • semidoctu'

      February 18, 2012 at 1:58 pm

      Pentru un scurt moment am crezut ca sunt singurul care a aflat de pinterest … dar am vazut ca adevarul e crud)))

       
  2. Frankie

    February 18, 2012 at 11:06 am

    cu 2 de E that is.

     

Leave a Reply

 
