RSS

O poveste de dragoste

07 Jan

In caz ca nu stiati avem caine.

Il cheama Snoop …. da, da ca pe hip-hopp-eru ala.

iata-l

snoop

Pare inofensiv, nu?

Ei bine, in noaptea in care l-am cumparat,  a facut show.

A fost adus taman de la Turnu Severin, la frageda varsta de 7 saptamani.

Era atat de cuminte ….

I-am dat de mancare si de baut, dupa care a prins viata si a inceput sa imi exploreze camera (era ora 21:00).

Ne-am jucat cu el si l-am scos afara sa isi faca treburile de nenumarate ori, literalmente nenumarate.

Cateva ore mai tarziu al’ mic dormea dus asa ca i-am luat exemplul, lasand-o pe Ea sa il supravegheze.

La ora 4:00 Ea m-a trezit aproape plangand rugandu-ma sa mai am si eu grija de el. M-am supus.

Al’ mic avea chef de joaca si nu vroia nici in ruptul capului sa doarma in cutia lui care se afla langa patul meu.

Ce m-am gandit eu ….

o sa il scot din cutie si o sa il mangai pana cand unul din noi adoarme. Zis si facut …. am adormit eu.

M-am trezit … el imi urina covorul.

M-am ridicat din pat, l-am certat si am curatat covorul. L-am scos afara sa isi regleze conturile fiziologice.

Ne-am intors in camera si am repetat schema, din nou am adormit eu …. M-am trezit dupa aprox 15 min si el imi rahatea covorul alb, in doua locuri.

OFFFF!!!

M-am ridicat si i-am zis:

“prietene, acum 15 min cand erai afara ce ai pazit?”

Nu l-am certat. Am spalat covorul pana la 5 si …

OFFFFF!

Macar e un copil al iubirii :)))

L-am cumparat de la crescator cu 100 ron.

De ce asa ieftin?

Pentru ca e un copil al iubirii.

Intr-o buna zi tatal (labrador) a prins-o pe mama (Husky) care era in calduri … restul e tacere. Asa a aparut Snoop un metis ciudat.

Nascut din dragostea imposibila a parintilor lui si din incapacitatea crescatorului de a inchide usi.

El e Snoop.

 
4 Comments

Posted by on January 7, 2012 in anturaj

 

4 responses to “O poveste de dragoste

  1. vlad

    January 8, 2012 at 12:53 pm

    AUR! AI CAINE NENOROCITULEEE? CE TAREEEE!!!, BINE…… PACAT CA E OLTEAN,DAR TARE ORICUM :d

     
    • semidoctu'

      February 16, 2012 at 9:36 am

      el nu stie ca e oltean, asa ca mai bine nu ii spunem

       
  2. alebarna

    January 10, 2012 at 5:59 pm

    Asta inseamna ca si Ingrid e tot un fel de “imposibil” ? …

     

Leave a Reply

 
