RSS

Bun, acum eu

27 Dec

Ce imi doresc eu cadou?
Dragut ca intrebati, cum sa nu va spun ….
Avand in vedere ca nu am avut bani inainte de craciun imi voi procura cadoul astazi sau maine si probabil va fi un cadou functional adica extrem de plictisitor.
Dar, avand in vedere ca ziua mea bate la usa (de fapt mai sunt 2 luni si o sesiune pana la ziua mea dar cine se mai uita la asta) imi voi insira lista de dorinte pentru acei “Domni generosi” dornici sa investeasca in mine.
1 Un stilou LAMY – stilourile Lamy sunt fabricate in Germania si au ajuns extrem de populare datorita calitatii excelente, pretului relativ decent si designului (ce variaza de la fistichiu la sobru).
Mai multe informatii pe siteul unicului importator => www.lamy.ro
eu il vreau pe asta 🙂

 

 

 

 

 

2 O agenta Moleskine, care nu cred ca mai are nevoie de prezentare, sa zicem ca aceasta agenda e pentru produsele de papetarie ce e iPhone-ul pentru telefoane. E obscen de scumpa motiv pentru care o vreau cadou (pe mine nu ma lasa sufletul sa dau atatia bani pe ea).
O gasesti la Carturesti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 Protostar de la yoyofactory -e un yoyo (eu find un fanatic al acestui instrument) si e aproximativ cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o astfel de jucarie. (o mentiune care merita facuta: e cea mai scumpa dorinta).

 

 

 

 

 

 

4 Cea mai ieftina dorinta:
impreuna cu o mana de oameni am pregatit lansarea proiectului MADGEF, care va fi perfect operational la inceputul anului, pana atunci il puteti observa aici. sper sa mearga bine acest proiect si sa devina un fenomen care sa va angreneze si pe voi.

 
1 Comment

Posted by on December 27, 2011 in Uncategorized

 

One response to “Bun, acum eu

  1. alebarna

    December 28, 2011 at 9:17 am

    ))))))))))) deci cum sa fii atat de sincer ?? Eu mi-am dorit ani la rand MemoMed si nimeni nu m-a ascultat. Asa ca am doar MedEx :-<

     

Leave a Reply

 
