RSS

50,000

01 Dec

Dupa o luna de suferinta am terminat, am scris 50,000 de cuvinte.

Privind in urma imi e greata de acest “roman”, am ajuns sa nu il mai iubesc, am ajuns sa il simt ca pe un chin launtric. Ma ingrozeste ideea ca trebuie sa il rascolesc si sa il finisez.

… dar asta e viata …

Se numeste “Despre timp si asa mai departe” si e o culegere de nuvele dintre care piesa de rezistenta este “Despre timp si asa mai departe”.

50,000 de cuvinte despre sinucidere, despre stupiditatea ei, despre ironia ei, despre puterea ei seducatoare si nu in ultimul rand despre simplitatea ei.

Intrebarea care trebuie sa dainuiasca pana la final este “o sa o faca sau nu?.

 
Leave a comment

Posted by on December 1, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
