RSS

Intrebari incomode

21 Nov

Am ramas placut impresionat de raspunsul la postul meu delirant si febril, ce-i drept si eu am abordat un subiect sensibil pentru toata lumea.

Adevarul e ca in ceeace priveste sentimentele toti suntem experti, la fel ca in politica si fotbal.

si nu-i rau!

ma gandeam astazi la un joc ce l-am jucat nu de mult, era unul de cunoastere si trebuia sa raspund la cateva intrebari, una dintre ele suna in felul urmator:

“care e cae mai mare teama a ta?” aproape fara sa ma gandesc am raspuns “teama de ratare”.

in momentul in care am citit raspunsurile, clasamentul arat in felul urmator:

pe locul 1 fara concurent direct Teama de serpi

pe locul 2 la o considerabila distante Teama de paianjeni

pe locul 3 Teama de moarte

pe locul 4 putin reprezentata Teama de esec

pe locul 5 cu un singur vot Teama de ratare (sau teama de a fi ratat)

IN MINTEA MEA

Pai tie nu iti e frica de serpi?- ba da

Pai tie nu iti e frica de paianjeni?- nu!,

Dar daca se catara unul la tine pe gat te sperii?- da!

Pai tie nu iti e frica de moarte?- nu cred…!

Dar daca ar trebui sa mori maine ai fi pregatit?- Hai sa nu punem intrebari care pot distruge prietenii!! Hai sa nu punem intrebari de pocaiti! ….. NU nu as fi si probabil as fi terifiat. Dar probabil nu o sa mor maine asa ca ignoranta si prostia ma fac nemuritor( vreau sa multumesc si pe aceasta cale televizorului pt aceste trasaturi).

Pai tie nu iti e teama de esec? – ba da!

si atunci care e cea mai mare temere a ta?- teama de ratare.

IESIM DIN MINTEA MEA (sper ca nu a fost o calatorie maltratanta si scuze de deranj)

Spunea cineva “nu mi-e frica de moarte ci de un trai prost”.

eu as spune, de fapt stai … chiar o sa spun

NU imi e atat de frica de moarte cum imi e frica de ideea de a fi ratat, ma sperie faptul ca este posibil sa imi fie toate visele spulberate si deasemenea imi e teama ca o sa o dau in bara.

imi e teama ca o sa primesc sanse si nu o sa ma ridica la inaltimea lor, la naiba imi e frica …

STIU!

Fara posibilitatea esecului unde ar mai fi savoarea reusitei?

Totusi!

Pentru asta ma lupt, pentru a rata bara si de data asta, pentru prestigiu si excelenta, pentru perfectiune, pentru ca am aceasta convingere naiva ca pot fi cel mai bun eu.

Deci!

Prietenii mei lupta, carambol.ro se bate cu retardatii din sport, F R A N K I E se lupta cu inaptii din media si nu numai, VIX se lupta cu medicii si nu in ultimul rand Semidoctu’ (adica eu) se lupta cu el.

asa ca dragii mei prieteni alegeti-va armele

Phil Taylor a ales sa se bata cu lumea cu trei sageti de darts

Maxim Vengerov a ales o vioara pentru a se lupta cu lumea (a ales un Stradivarius)

Ben Carson a ales un bisturiu.

tu ce ai ales?

 
Leave a comment

Posted by on November 21, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
