RSS

Ce se intampla cu mine

12 Nov

Paraca in ultimul timp, timpul nu imi mai ajunge( Sunt sigur ca nimeni nu mai simte asta )) ) cu toate acestea mai e un element care ma seaca de toata vlaga si pofta de viata si anume gripa, DAR pe langa boala mei exista un element care ma usuca de spirit si anume nanowrimo (National Novel Writing Month).

E greu, e mult si dupa o groaza de munca si o multime de metode prin care am incercat sa trisez, sunt inca cu 5.000 de cuvinte in urma.

Ce incerc sa fac?

Incerc sa scriu un roman, intr-o luna, pentru a castiga acest concurs. Trebuie sa scot din mine 50.000 de cuvinte. Pana acum am 12.000.

Asa ca pentru cei interesati iata un draft:

Am intrat pentru prima data intr-o biserica catolica si reverenta ei martiala m-a uimit. Stiam ca acolo trebuia sa ma sinucid. Era atat de frumos si atat de linistit incat parea sfarsitul vietii in pura definitie, iar eu fiind inca un romantic aveam nevoie pentru acest act de un loc linistit.

Nu stiam inca detalile … partea de cum si cand dar stiam foarte bine de ce si stiam foarte bine ce aveam de facut pana la punctul terminus.

Am flirtat putin cu ideea de a lasa o scrisoare in urma dar parca nu se potrivea sa inchei cu o lamentatie acest act. Atunci am decis sa imi tin un jurnal al sinuciderii si cum e destul de greu sa gasesti pe internet un suport decent pentru asa ceva , mi-am facut cont pe un site de nunti. Asa a inceput nunta mea neagra si zilele au inceput imediat sa se scurga.

Sa zicem ca era o ultima sfidare si o ultima ironie din partea mea si totusi nu ma multumea. Era prea cinic si prea artistic, se putea metaforiza prea mult pe tema asta. Nu doream sa las posteritatii inca un artist neinteles, vroiam sa fie un act simplu, rational executat cu sange rece.

Eram acum in biserica si din momentul in care am intrat in acea oaza de liniste apasatoare am stiut ca e exact ceeace cautam, aspectul mirosul lumina….

Vitralile erau absolut rapitoare.

Acesta e inceputul brut, fara corecturi sau editari (acelea incep in decembrie).

Ideile m-au parasit si incerc sa ma recompun, cine isi doreste sa ma ajute, sa ma inspire sau sa imi faca cinste cu o cafea e o binecuvantare

 
2 Comments

Posted by on November 12, 2011 in Uncategorized

 

2 responses to “Ce se intampla cu mine

  1. vix

    November 18, 2011 at 12:03 pm

    nu stiu ce se intampla, dar ai face bine sa incepi sa scrii!!

     
  2. Annna

    June 7, 2012 at 4:04 pm

    nu stiuu ce se intampla , dar scrie te rog:X

     

Leave a Reply

 
