RSS

Muzica si evolutie

09 Nov

Am citit un articol pe un blog prieten, am vrut sa comentez pe marginea lui, m-am razgandit asa ca m-am mutat la mine in gradina si m-am pus pe treaba.

Vorbind despre muzica, primele acorduri pe care le-am fredonat asemeni unui copil autist au fost Coco jambo, Macarena si alte chestii de aceeasi teapa.

Pana cand intr-o zi frumoasa am descoperit Nirvana … si de atunci nimic nu a mai fost la fel. Am petrecut o noapte de agonie dupa o operatie ascultand aceasta formatie si din acel moment am regretat ca am ascultat altceva.

Am descoperit Tool si zile intregi nu am putut sa vorbesc.

Am descoperit Metalica si Pink Floyd si nu am putut sa mai consider melodios ceva ce nu are solo de chitara.

Adolescenta mea s-a suprapus cu bune si cu rele pe albumele System of a down asa ca pe piesele Know si Mind mi-am trait rebeliunile.

Am inceput sa particip la discutia iscata pe marginea celei mai bune piese din toate timpurile “Stairway to Heaven vs Sweet Child in Time”.

Am emis doua postulate 1 “Cine nu asculta rock e prost!”

2 “Cine asculta rock e ok”
dar ….
Cu toate acestea s-a intamplat ceva interesant, am descoperit hip hop-ul si am invatat ce inseamna flow, volum si tehnica … am fost sedus.

am aflat din intamplare in liceu de Arctic Monkeys de la colegul meu de banca, tot de la el si de kings of leon …

acum trec printr-o perioada Florence + the Machine dar zilele trecute traversam strada si ascultam Adele … atunci un gand m-a fulgerat “daca ma loveste o masina pe trecere, imi zboara castile si se cupleaza boxele … ce o sa spuna trecatorii? … probabil ”

Oare ce inseamna asta? Am devenit soft sau ignorant?

Eu cred ca e suficient Norian pentru mai multe genuri muzicale …

Incerca sa pastrez o minte limpede si sa fiu deschis la tot ce produce muzica, nu de alta dar prietenul meu Nietzsche spunea “fara muzica viata ar fi o greseala” cu toate astea cand ascult dubstep ma simt violat de minimartieni si am impresia ca ascult tigani care fura sine de cale ferata.

mentiuni onorabile: Talking Heads, Cage the elephant, Billy Talent etc

Multumesc celor care m-au inspirat pe aceasta cale a descoperirilor …

 
2 Comments

Posted by on November 9, 2011 in Uncategorized

 

2 responses to “Muzica si evolutie

  1. tibi

    November 9, 2011 at 6:12 pm

    d-aia dau la maxim… 🙂

     
  2. vix

    November 10, 2011 at 4:39 pm

    traiasca dubstep! :)))) daca asta te face sa ai sentimentul de apartenta la tara noastra

     

Leave a Reply

 
