RSS

Da si eu merg la sala II

03 Nov

Cum am inceput eu sa ma plang de ce se intampla la sala, au inceput si oamenii din jur sa se sesizeze asa ca am mai cules cateva “povesti cu fitness”.

Judecand dupa lucrurile aflate am ajuns la concluzia ca opereaza o lege, la sala oamenii goi pusca vor sa  intre in vorba cu tine … nu stiam ca nudul e asa un lubrifiant social. Ar merita incercata teoria mea undeva la un dineu.

Foarte oripilanta mi s-a parut experienta unui coleg care a surprins o scena ca de film:

Intra el frumos in vestiar si vede trei tipi dintre care unul era gol golut iar ceilalti doi il admirau … Dupa cateva secunde de contemplare unul dintre ei conchide: “vai da’ ce picioare dezvoltate ai” nu stim ce s-a intamplat mai departe deoarece martorul ocular a fugit de la fata locului. Presupun ca au izbucnit in sarutari torentiale.

Bine, bine, suficient cu nudurile sa  trecem la alta poveste la fel de adevarata.

Un alt prieten mergea la sala, totul parea minunat pana intr-o buna zi cand a reusit sa calce, din greseala pe prosopul unui malac … acesta l-a intrebat scurt; “vrei o tibie in cap?”…

Eu ma intreb de ce tocmai o tibie?

O alta parte care “pute” atunci cand vine vorba de sala e colectivul. Nu ma intelegeti gresit,  majoritatea e formata din oameni foarte normali si placuti, dar evident se mai gasesc prin peisaj cativa colosi care in lumea asta, au utilitatea unui ficus. Ei bine, ei sunt problema, pe de o parte pentru ca poseda forta suficienta pentru a se sterge la fund cu oameni de statura mea  si pe de alta parte pentru ca nu ezita sa isi foloseasca abilitatile in acest sens.

Adica, prietene chiar e necesar sa repeti de 10 ori ca o sa ii “crapi capu'” celui care indrazneste sa iti ia gantera in timp ce tu vorbesti la telefon? Nu de alta dar nici instructorul nu mai are tupeu sa o puna la loc la sfarsitul zilei.

Oricum la urma urmei e fain la sala si nu e chiar asa rau. Se putea mai ciudat … vezi commentul victoritzei la postul nr 1.

Asa ca saliti dragii cu drag si cu pofta …

 

bine! suficient cu sala, trecem la lucruri mai serioase.

 

 
Leave a comment

Posted by on November 3, 2011 in anturaj

 

Leave a Reply

 
