RSS

Da si eu merg la sala

01 Nov

Mersu la sala e pentru cocalari?

Nu, e pentru academicieni….

Adevarul e undeva la mijloc.

Chiar daca pare de necrezut si eu merg la sala si ma supun aceluias ritual. Alerg asemeni unui hamster pe banda mea, ridic greutati la banca de parca as fi un puscarias intr-un film american.

Totusi patratelele sa lasa asteptate si pe masura ce trece timpul, nu doar ca nu apar patratele ci apar niste colaci moi si pufosi in locul lor.

Se poate spune ca am inventat o metoda de a transforma patratul in sfera …

Nu conteaza, e bine sa faci miscare, mai ales acum cand ne pregatim pentru hibernarea de iarna.

DAR

Chiar trebuie sa avem vestiare comune???

Nu mi-e rusine de corpul meu pentru ca am investit mult timp si multa shaworma in el si imi e drag, eu am o problema cu cei care sunt prea incantati de corpul lor…

Adica, prietene … te felicit ca faci sala si te felicit pentru corpul tau si te felicit ca faci dus dupa antrenament (chiar daca insisti sa nu tragi blestemata aia de perdeluta) si te mai felicit pentru ca te dai cu crema dupa dus, dar trebuie sa o faci in mijlocul vestiarului? Gol pusca? Uitandu-te in oglinda?

Si daca trebuie sa le faci pe toate, chiar trebuie sa gemi in timpul acesta?

Pe bune …

Aaaa, mai ceva, nu imi place sa fiu abordat de barbati goi. Iti raspund la orice intrebare. Iti spun de cat timp vin la sala, cine e instructor, care e orarul dar pune o pereche de boxeri pe tine.

SI NU STIU DACA E  METAFORA SAU NU dar NU iti dau cheia de la dulapiorul meu!!!!

 
5 Comments

Posted by on November 1, 2011 in anturaj

 

Tags: , ,

5 responses to “Da si eu merg la sala

  1. Criss_T

    November 1, 2011 at 8:03 pm

    “Totusi patratelele sa lasa asteptate si pe masura ce trece timpul, nu doar ca nu apar patratele ci apar niste colaci moi si pufosi in locul lor” .. cica colaci …. ia ma zi tu o data ce ai dezvoltat in loc de burta ??? .. ca e foarte fascinanta teoria =)))))

     
  2. victoritza

    November 1, 2011 at 8:16 pm

    macar aveti perdeluta afurisita la dus…macar anterior atarna doar un lucru nu doua pana sub pube…macar prietenul are corp de felicitat…nu de 70 de ani…ah si macar nu se spala grijuliu intre degetele de la picioare oferindu-ti ocazia sa ii analizezi fundul…uterului…ah si nu era profa ta…fi fericit…altele o duc mai rau(povesti din minunatul vestiar de fete de la bazinul lui poli)

     
  3. vlad

    November 2, 2011 at 9:59 am

    Normal ca faci colaci, tu mergi la sala 2 sau 3 luni dupa care stai acasa si manci 6 luni 😀 …

    Ah….la bazinul lui poli,la baieti,nu e asa la vestiare…pana acuma nu stiam sa apreciez normalitatea din vestiar 😀

     
  4. alebarna

    November 2, 2011 at 6:35 pm

    Acuma nu ca eu m-as duce la sala (si cei care ma cunosc pot sa confirme asta: nu arat ca o persoana care frecventeaza asemenea locuri de “socializare”, ci mai degraba Bon giorno din colt…adevarat) dar sa stii ca lumea de-aia merge la sala: ca sa isi expuna patratelele, iar in lipsa lor … alte avutii ! Exact la fel se intampla intr-un renumit centru de fitness de pe la noi de pe ulita (exclusiv pt gagicute provenind din toate glaciatiunile de pana acum). Le poti observa de cum ai trecut de usa opaca, sfioasa, cu prosopul in mana, gandindu-te oare cate persoane au mai utilizat prosopul asta inaintea ta si daca l-au utilizat pentru igiena aparatelor de fitness sau pentru igiena personala, cand o tanti mov (in cap) iese de la sauna fara …. nimic ce sa-i inconjoare trup’sorul. Evident ca nu ii e frig, ca e obisnuita pentru ca “face sala” si probabil si “pillates” de 5 ori pe saptamana de vreo 3 ani. Asa-mi trebe daca mi-e frica de cateii din zona si nu ma pot duce sa alerg cu ei … Poate asa as fi avut si rezultate de vreun fel, fiindca n-as fi putut sa apas butonul de STOP la banda, ei continuand sa fuga dupa mine indiferent de ritmul meu cardiac…

     

Leave a Reply

 
