RSS

Cine sunt eu ???

31 Oct

(nimicuri informative)

Se pare ca sunt dupa temperament sangvin, cu bune si rele, ceeace inseamna ca sunt cu capul in nori, dezordonat si creativ. E ok pot trai cu asta.

Se pare ca sunt in Zodia pesti, ceeace inseamna ca … nu stiu … ca sunt nascut iarna, probabil.

Dupa Freud se pare ca sunt undeva in stadiul oral ceeace inseamna ca sunt un visator si un timid … hmm … cam greu sa agati cu atuurile astea.

Dupa zodiacul chinezesc sunt dragon de pamant, ceeace suna destul de smecher dar nu stiu ce inseama, adica nu stiu daca dragonul de pamant e dragonul alfa sau un dragon mai lache. Nu conteaza, cel putin e dragon ceeace ma face sa ma simt cam ca un pokemon.

Dupa grupa de sange sunt A2 ceeace inseamna ca nu o sa am probleme la transfuzii, dar fie vorba intre noi as fi preferat 01 pentru ca e mai sexy.

Dupa zodiacul copacilor sunt brad … cred, nu de alta dar ar fi stupid sa fiu cires, fiind nascut in februarie.

Dupa sex sunt M, ceeace inseamna ca trebuie sa imi placa fotbalul, masinile si femeile … ultima mai nou e optionala.

Probabil ca ar mai fi tot felul de nomograme care ar putea sa imi spuna cine sunt dupa modul in care imi beau cafeaua sau dupa gusturile la cravate sau dupa culori. Probabil ca sunt experti care ar putea sa ma citeasca dupa fizionomie, mers si gusturi muzicale.

Probabil cineva ar putea sa imi spuna ceva despre mine dupa cate kilograme am  … ceeace nu e greu  ))).

Ar putea sa mi se citeasca viitorul si trecutul, a doau varianta fiind extrem de utila sau revista Bravo ar putea sa imi spuna cum ma comport in relatie, lucru pentru care sincer ii multumesc, nu stiu ce m-as fi facut fara …

A si mi se mai spune ca sunt unic si irepetabil si ca sunt perfect asa cum sunt … si “NU TE DROGA, E MAI BINE ASA!”.

Dar la urma urmei daca intreaba cineva sunt Norian …

 
2 Comments

Posted by on October 31, 2011 in Uncategorized

 

2 responses to “Cine sunt eu ???

  1. vix

    October 31, 2011 at 2:06 pm

    ai uitat sa mentionezi cea mai importanta chestie despre tine:)))) dar asta nu pot mentiona pe blog:))

     
  2. Robert Bogdan

    November 1, 2011 at 10:04 pm

    frumos spus…..si simplu…:))

     

Leave a Reply

 
