RSS

Coincidente artistice

30 Oct

Sunt inca la sat si incep sa ma gandesc la costumul meu de Halloween. Din fericire ograda e plina de inspiratie, asa ca dupa plimbarea de dimineata m-am intalnit cu cei doi curcani ai mei, care din motive obiective nu au nume.

Cand i-am vazut asa de amuzanti cu toate chestiile alea atarnand de capul lor mic, m-a fulgerat ideea; “Stiu in ce o sa ma costumez!!!!!!” …………….. In Lady Gaga!!!!

Si o sa va explic de ce. Aici avem o poza cu al meu curcan si langa avem o poza cu Lady Gaga. Coincidenta? Eu cred ca nu.

Asemanarea e izbitoare, ma mir cum nimeni nu si-a dat seama pana acum. Asa ca e stabilit, ma voi costuma in Lady gaga, iar curcanul meu tocmai a fost botezat deasemenea Lady Gaga (asteptam o anumita zi).

Concluzie: “Doar daca esti curcan nu te bucuri de ziua recunostintei”

 
1 Comment

Posted by on October 30, 2011 in anturaj

 

Tags: , , ,

One response to “Coincidente artistice

  1. vix

    November 1, 2011 at 1:58 pm

    imi place linkul zilei! nu stiam unde sa postez asta:)))

     

Leave a Reply

 
