RSS

Sa fie reclame!

28 Oct

M-am saturat de reclame proaste!

Gen “Farmacia inimii Cateeeeena”  care are asupra mea efectul unei lobotomii, nu mai vreau. Nu mai vreau reclame romanesti care sunt in general proaste (nu toate) si care se repeta obsesiv astfel incat iti invadeaza intelectul ca niste paraziti.

Asa ca m-am gandit sa lansez alternative ca sa vedem ca se poate si altfel, adica bine.

Capitolul I – SPORT

Sa incepem incet cu cea mai facila categorie de reclame, cele cu sportivi sau cu sport sau despre sport. Nu e ceva nou dar sa vedem ce fac oamenii astia cu un subiect cat se poate de fumat.

Clip realizat de agentia Wieden + Kennedy pentru Nike si a costat probabil o groaza de bani, de fapt sigur a costat o groaza de bani.

Conceptul nu e nou, arunci cu vedete dar realizarea e interesanta mai ales faza cu Rooney.

2. Tot pentru o firma de articole sportive dar concept diferit. E conceptul PUMA social, mult mai accesibil ca pret si abordarea e mult mai originala. Agentiile vinovate sunt: Droga5 si Smuggler

Capitolul II- BEER

1 Clemenger BBDO a realizat o reclama excelenta plecand de la barbatul de toate zilele si de la berea lui. Eu m-am distrat de minune la aceasta reclama si m-am regasit in ingrijorator de multe ipostaze.

Produs Carlton Draught, titlu “Slo Mo”

Capitolul 3 – FUNNY

1 Foarte simpatica reclama, nu se vorbeste in limba engleza si imi aduce aminte de Avatar.

Agentia BBDO, produs apa.

2 Amuzant dar infricosator, ma gandesc tot mai serios daca vreau copii. Clipul a fost premmiat la categoria young director. Titlul : Drama Queen

3 Reclama aceasta e inteligent situata pe piata si isi reprezinta produsul foarte bine ceeace nu e usor mai ales in cazul de fata.

Capitolul 3 – LA SENTIMENT

Acest capitol nu e pentru toata lumea, clipurile sunt excelente dar te lucreaza putin la sentiment, faca parte din categoria acelor lucruri serioase si corecte politic.

1 Scope, “See the Person” realizat de agentia Leo Burnett  

2  Embrace Life- campania de sensibilizare a populatiei in ceeace priveste centura de siguranta

E o reclama perversa, te manipuleaza, te sensibilizeaza, te “face” psihic dar functioneaza.

Ar mai fi clipuri cata frunza cata iarba  dar nu mai este timp asa ca mai am cateva mentiuni onorabile aici si aici, iar daca aveti chef sa va rupeti capul cu ele incercati un site (cele mai bune 2011 topul Forbes).

In concluzie se poate face si treaba serioasa. Va incurajez sa recomandati si sa comentati.

 
2 Comments

Posted by on October 28, 2011 in anturaj

 

Tags: , , , ,

2 responses to “Sa fie reclame!

  1. vlad

    October 29, 2011 at 10:15 am

    Baaa….si asta cu pandaaa

     
  2. semidoctu'

    October 29, 2011 at 10:56 am

    asta e clasca)))

     

Leave a Reply

 
