RSS

eu si cu Ea

27 Oct

Dupa cativa ani de relatie am ajuns la un punct in care comunicarea noastra a atins apogeul eficientei, minimum de cuvinte maximum de sens.

Vorbim atat de concentrat, incat putem epuiza orice subiect foarte repede (si cand zic “vorbim” in realitate ma refer doar la mine). Eu sunt incantat de performanta noastra, in schimb Ea se plange ca nu mai povestim asa cum povesteam la inceput, adica mult. In zadar am incercat sa ii justific problema, spunandu-i ca la inceput nu ne cunosteam si aveam sa povestim intamplari ce se intindeau pe cel putin doua decenii. Nici o sansa.

Dar barbatul e inventiv si stie sa rezolve orice problema cu ingeniozitate. Asa am hotarat sa ii inlocuiesc numele sau orice forma de adresare cu un citat din Marcel Pavel.

Deci ceeace inainte era:

“Draga, faci te rog un ceai?”

Acum e:

“Frumoasa mea in noaptea asta sa ne iubim ca doi nebuni” , faci te rog un ceai?”

Sau

“Frumoasa mea in noaptea asta sa ne iubim ca doi nebuni”, speli vasele?

Acum conversatia cea mai banala pare sa nu se mai sfarseasca si in  felul acesta toti suntem multumiti (ea pentru ca vorbim mult iar eu pentru ca nu vorbim nimic serios).

Gata, am dat suficient din casa. Acum ma indrept spre o noapte de jucat Dominion (cel mai tare joc de societate). De ce impartasesc asta?

Simplu, astazi la seminar am fost incurajati sa ne expriman obiectivele pe termen scurt scurt … deci!

A si mai ceva vreau sa citez cel mai tare raspuns care ii apartine colegului meu:

<la intrebarea voi de ce veniti la scoala, el a raspuns> ???

“ca sa inchida mama centrala termica”

va multumesc

 
1 Comment

Posted by on October 27, 2011 in anturaj

 

Tags: , , , , ,

One response to “eu si cu Ea

  1. vix

    October 27, 2011 at 7:58 pm

    :)) cat de tare e duma cu centrala!

     

Leave a Reply

 
