RSS

Povesti cu recensamant fericit (cod 1207)

25 Oct

Am cateva persoane apropiate care participa la aceasta nobila indeletnicire (recensamant) asa ca nu imi sunt tocmai straine formularele oachese in toate culorile curcubeului.

Chestionarele ma fac de rusine avand in vedere ca eu nu stiu nici macar jumatate din informatile care acestea le solicita, in concluzie ma simt flatat, statul vrea sa ma cunoasca mai bine decat ma cunosc eu.

Oricum toata lumea minte si nu il citez pe Dr. House aici, lumea minte la chestionare, declarand mai putine ore de munca, mai putine venituri impozabile etc.

DAR nu despre asta vreau sa vorbesc.

Vreau sa vorbesc despre rubrica rromi, acestia sunt defalcati in mai multe subdiviziuni. De exemplu: Aurari (Special Power: prelucreaza aurul), Caldarari (Special Power: fac caldari), Spoitori (Special Power: spoiesc), Pletosi (Special Power: ???) si ….

COCALARI, pe bune chiar cocalari.

(Special Power: detin BMW in general alb si sabie in general ninja, au port specific alcatuit din pantaloni in general mulati si bluza in general aurita si placata pe alocuri cu ceva “bling”)

Caracteristici mai mult sau mai putin arhaice:

Tendinta de a se apuca de scrot in prezenta unei doamne.

Din cand in cand am un cosmar muzical si recurent, e o reclama la adidasi care suna ceva de genu:

Cocalarismul nu e un sport, e o atitudine … ”

Cocalar by Nikke,

Apoi se repeta de multe ori cuvantul firma, firma, firma, firma. Ai inteles pisi? FIRMA. – ma trezesc!!

A … si mai ceva, o ultima categorie: Tigani de matase (si ei exista, nu eu i-am inventat), dar despre asta intr-o editie viitoare.

Articolul e un PAMFLET, nu e vorba de discriminarea rromilor e vorba despre ironizarea unor tendinte independente de etnie.

 
2 Comments

Posted by on October 25, 2011 in Uncategorized

 

2 responses to “Povesti cu recensamant fericit (cod 1207)

  1. vlad

    October 28, 2011 at 10:21 am

    Daca traia Antonescu…

     
  2. vlad

    October 28, 2011 at 10:33 am

    ….daca traia,nu mai existau macelarii improvitate in camere de camin, fiecare si-ar fi putut procura pe cai legale salam tiganesc,untura tiganeasca,nasturi tiganesti si atunci tiganul ar fi fost un fel de animal domestic in curtea omului pe care sa-l tai cand vrei tu,nu doar de sarbatori.

     

Leave a Reply

 
