RSS

Copiii trebuie batuti

25 Oct

Am vazut un interviu cu cea mai tanara creatoare de moda (nu ma intrebati cum sau de ce). Pur si simplu l-am vazut, dar ce am vazut nu mai poate fi dezvazut.

Era o fetita cu atitudine si cu aere de diva si cu niste gesturi vai-viata-ei.

Avea o postura aparte, o combinatie subtila intre malformatii congenitale si cifoza aducea putin cu una din caprele Irinucai doar ceva mai epileptica.

Aproape instantaneu am simtit o dorinta nestavilita de a o lovi cu un levier peste dinti, eu find pacifist.

Imi e greu sa explic sorgintea apucaturilor mele dar monstruletul asta nascut din bani si ignoranta ma face sa uit ca imi plac copiii.

VREAU SA:

1 ii multumesc mamei mele pentru ca nu a ezitat sa ma carpeasca peste gura cand am fost obraznic si ca m-ar fi batut si cu butelia uda daca ar fi fost necesar.

2 multumesc familiei ca pana la varsta de 7 ani mi-o luam saptamanal motiv pentru care astazi mananc, dorm, ma spal si citesc

2 le multumesc parintilor mei ca m-au batut la varsta de 5 ani, amandoi, la 10 minute distanta unul de celalalt (ce bine ca nu am fost copilul unui harem)

In concluzie:

“Dragi prieteni va rog, nu pentru mine ci pentru Romania, pentru pace si armonie BATETI-VA COPIII!!!”

Clipul despre care vorbeam e atasat aici.

commenturile clipului au fost geniale, iata cateva exemple:

1 “unde e un pedofil cand ai nevoie de el?”

2 “She fits the code of Dexter”

3 “Somebody get Chuck Norris”

4 “She makes such a wonderful wife for Justin Bieber”

5 “is it to late for an abortion?”

si multe altele.

multumesc pentru atentie. MULTUMESC MAMA!

 
Leave a comment

Posted by on October 25, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
