RSS

Ai vrut prietena desteapta

24 Oct

Exista momente in fiecare relatie in care privesti in urma si iti vine sa te lovesti cu o bucata de lemn in figura. Rememorezi cu un zambet amar momentul in care afirmai sus si tare ca vrei o femeie desteapta.

Un prieten a ajuns sa condenseze intr-o singura fraza sentimentul acesta: “Ai vrut prietena desteapta si care face chestii…”.

E greu cand prietena ta gandeste pentru ea, e greu cand nu exista argumentul “Pentru ca asa zic eu!”, mai ales la volan.

Imi aduc aminte …

Ea conducea si in timp ce ne invarteam in sensul giratoriu intreaba: “Pe unde o luam?” eu, naiv ca de fiecare data raspund “Prima iesire” la care ea raspunde implacabil “De ce?”.

E bine sa un asculti orbeste nici macar de jumatatea ta dar totusi, chiar la volan???

Ca asa zic eu!!!! am replicat si daca ai prietena desteapta sti si tu ca a fost cea mai proasta idee din saptamana respectiva.

In final am mers pe drumul initial dar a fost nevoie de o argumentare temeinica.

Povestea mea nu se incheie aici, dar daca ai o prietena desteapta sigur sti asta. Se intampla uneori sa ti se puna pata pe un anumit lucru (in cazul meu pe blog) si impartasesti acest lucru cu jumatatea, moment in care ea replica “A … da si eu am avut un blog si daca iti faci tu unu o sa il resuscitez si eu”.

Dupa o saptamana de activitate asidua esti fericit de rezultat, oamenii te-au citit si cativa s-au intors sa te mai citeasca, un sentiment excelent. Asa ca te duci sa impartasesti bucuria cu Ea si ii spui, iar ea in modul cel mai candid e mega mandra de tine si iti raspunde “Felicitari sunt mega mandra de tine”, apoi adauga “si eu am avut X vizitatori”, unde X e mai mare decat IQ-ul tau (adica al meu).

Dar povestea nu se termina aici…

Se intampla in viata unui barbat sa descopere ceva: o carte, o formatie, o piesa, un pictor, o locatie etc.

Moment in care sufletul tau musteste de dorinta de a impartasi descoperirea cu Ea, iar Ea e deosebit de bucuroasa si iti raspunde “Chiar e super fain si eu am descoperit asta in clasa a sasea”.

Asa ca eu si prietenul meu depanam melancolici amintiri dulci amarui si concluzionam unul fata de celalalt: “Ai vrut prietena desteapta” .

Privim catre ele si totusi suntem al naibii de mandri ca sunt asa.

 

 
1 Comment

Posted by on October 24, 2011 in Uncategorized

 

One response to “Ai vrut prietena desteapta

  1. vix

    October 26, 2011 at 6:03 pm

    vorba aceea inteligenta trece, dar lookul ramane

     

Leave a Reply

 
