RSS

Stiu, toti avem probleme

22 Oct

Cu ceva timp in urma, umblam vandra prin facultate, cand o priveliste savuroasa m-a tintuit.

Am scos telefonul si am facut repede o poza (asa se explica proasta calitate a imaginii). Poza cu pricina a fost motivul pentru care popularitatea mea a crescut suficient de mult astfel incat astazi sa ma bucur de luxul de a avea prieteni.

EA E:

10 pentru sinceritate

Domnule prorector,

stiu, toti avem probleme, totusi nu trebuie sa va stigmatizati si problemele dvs sociale nu sunt chiar asa exacerbate.

Facultatea e pe drumul cel bun, macar prorectorul isi recunoaste problemele.

Poate in viitor vom avea:

Rector cu probleme psihice, Decan cu disfunctii erectile, Prodecan cu tulburari comportamentale si de ce nu Secretar personalitate multipla (ceva gen prajitura cu ravas, oare de cine dau astazi).

Alte sugestii?

cam atat am avut de spus.

 

 
3 Comments

Posted by on October 22, 2011 in Uncategorized

 

3 responses to “Stiu, toti avem probleme

  1. vix

    October 22, 2011 at 8:30 pm

    genial!:))

     
  2. semidoctu'

    October 22, 2011 at 8:37 pm

    Multumesc, totusi UMFT-ul a facut toata treaba. Ar fi tare daca domnul prorector mi-ar acorda un interviu

     
  3. alebarna

    October 26, 2011 at 8:49 am

    sau daca si-ar citi titlul de pe usa (lucru pe care cu siguranta il face mandru in fiecare dimineata cand intra in birou) cu mai multa bagare de seama …

     

Leave a Reply

 
