RSS

Sunt prea prost sa am probleme psihice

18 Oct

Deci schizofrenia, schizofrenia face parte din cele 4 tipuri de psihoze fiind cea mai raspandita. Se intalneste in general la tineri, cu predilectie intre anii 18-40 cu apogeu pe la 25. Se caracterizeaza prin “raceala afectiva” (in concluzie dragele mele cititoare daca partenerul dvs. de viata e lipsit de afectiune, sensibilitate, tandrete este indubitabil schizofren si ar trebui internat intr-un ospiciu unde sa aiba parte de ingrijirea oferita de personalul competent) si disimularea delirului.

Mai e ceva caracteristic bolii (si asta pe mine ma linisteste) apare cu predilectie la tinerii inteligenti … cu IQ mare.

Mare lucru schizofrenia asta promit sa intocmesc un review mai detaliat cand o sa imi parvina. De aici eu am concluzionat ca sunt prea prost sa fiu  accesat de boli psihice.

Vorbeam cu un prieten(pe care il voi pastra anonim), de curand, despre inteligenta si a fost foarte surprins cand a aflat de IQ-ul meu (e mic) si de atunci ma tine in suturi pe tema asta.  Partea cea mai trista e ca pana atunci eu nu stiam  ca nu ar fi ok. oricum mi-am facut testul in liceu prin clasa a 9a, eram si bolnav, nu dormisem cu o noapte inainte si cica eu am primit si formularul pentru genii.

Asta e.

Astia suntem si cand spun astia ma refer la mine adica eu, adica eu suntem. Offf! daca Tibi ar fi aici ar spune … “vezi IQ xxx, nu ai cu ce”, iar daca cititorul a fost atent a observat ca mi-am divulgat prietenul secret (ce exprimare de oracol). Offf a doua oara! Da, deci Tibi. E amicul meu si e in general foarte de treaba, probabil e singurul care imi citeste blogul si in unele zile (am impresia), pentru a ma face sa ma simt mai bine intra de vreo 25 de ori pe blog si incearca sa o forteze si pe prietena lui sa faca la fel, totusi ea e o fire independenta care gandeste pentru ea (intodeauna am detestat asta la o fata).

Totusi trebuie sa privesc partea plina a paharului, sunt sanatos tun, nu sunt stresat si nu sunt bolnav psihic .

Asa ca la viza medicala la scoala de soferi. M-a intrebat asistenta “Ai avut boli psihice?”… eu “nu”… “declari pe propria raspundere?”(asta ceva gen: sigur??)… eu “da” perfect esti apt sa conduci orice masina inclusiv un tir de 30 de tone. Pana si colegul meu de banca a trecut testul psiho si viza medicala, in cazul in care avea adresa de mail violatoru_anonim@yahoo.com.

Ei bine sa zicem ca sunt vaccinat prin materialul genetic transmis de la parinti impotriva eventualelor boli… psihice.

Cam asta am avut de impartasit, va multumesc.

 
5 Comments

Posted by on October 18, 2011 in anturaj

 

Tags: , , , ,

5 responses to “Sunt prea prost sa am probleme psihice

  1. vix

    October 19, 2011 at 1:21 pm

    imi place foarte mult

     
  2. Ovidiu

    October 20, 2011 at 12:08 pm

    Si eu citesc, ba!

     
  3. semidoctu'

    October 20, 2011 at 1:43 pm

    ovidiu… si pentru asta te iubesc

     
  4. Ralu

    October 21, 2011 at 6:40 pm

    cat ai IQ-ul?

     
    • semidoctu'

      October 21, 2011 at 9:15 pm

      eeeee iti voi spune in particular)))

       

Leave a Reply

 
