RSS

DA! se poate

18 Oct

Ma gandeam ce as putea posta astazi si aveam o idee, ma pregateam sa incep lucrul la articol dar inainte de toate mi-am citit mailurile.
Cand am deschis inboxul o lumina divina a iradiat prin ecran si voci de inger au umplut camera … aveam un un post servit pe tava.
PREAMBUL: (cu cateva zile inainte) un prieten, un apel telefonic si o rugaminte- “hai sa comandam doua fresbee-uri” la care eu am raspuns ca un om care nu necesita decat un imbold pentru a se avanta intr-o investitie ilogica “hai”. Realizarea comenzii a ramas in grija mea.

Astazi– am primit urmatorul mail:

Stimate Norian Munteanu!

Aveti o comanda pentru Discraft Ultra Star Chamelon Frisbee.
A sosit produsul si daca mai este valabila comanda in joi vom trimitem coletul, deci in vineri va ajunge produsele.
Multumesc pentru intelegere!

O zi buna!

Cred ca ar fi de prisos sa incep sa povestesc modul in care rasul convulsiv m-a facut sa mananc tencuiala.
Am pus mana pe telefon si l-am sunat pe respectivul prieten care dupa ce a audiat mailul a replicat ingrijorat “VAI, Norian, ce am facut?
Am comandat de la unguri!!!”
Stiu, comentariul lui nu e corect din punct de vedere politic. Cam atat am avut de impartasit.

 
Leave a comment

Posted by on October 18, 2011 in anturaj

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

 
