RSS

Nunta la olteni

15 Oct

Este sambata dimineata si plecam la Targu Jiu. Afara e dezolant de rece si oltenia nu e tocmai destinatia mea favorita. Totusi sunt obligat sa merg la o nunta si avand in vedere ca e prima data cand merg in mentionatul oras, nu imi fac sange rau. Cred ca e momentul prienlic sa mentionez ca daca esti oltean o sa digeri mai greu cateva paragrafe dar te rog ramai cu mine pana la final pentru ca impresia de sfarsit e buna.
Imaginea care mi-a fost pictata despre eterna terra nova e una destul de rupestra. Ma asteptam sa imi intre roamingul la iesirea din banat sau sa imi intre masina in revers din senin. Am auzit ca in sud se cam practica horoscoapele arhaice si exista diverse mame gen Omida asa ca ce avea sa ma astepte in tara lui Harry Potter urma sa fie un mister. Ma gandeam cine stie ce ciclopi or fi si acolo. Evident exagerez.
Drumul a fost decent doar ca pe langa Caransebes am intalnit cateva mostre de incompetenta la volan. Mostre care ar putea fi premiate la concursuri internationale. Soferi slabi in Caras … cine ar fi crezut )). Totusi poate compenseaza faptul ca cel mai bun sofer pe care il cunosc e resitean.
Totul mergea conform planului pana cand am trecut pe langa Hobita, satul natal al lui Constantin Brancusi. Moment in care toate miturile oltenesti si rautatile legate de praz s-au topit usor. Am savurat cu nesat Defileul Jiului si am ajuns intr-un final.
La nunta treburile au decurs civilizat si am fost intampinat de un cvartet de coarde care a interpretat un vals vienez absolut halucinant, momentul instrumentelor fiind adsolut transcedental, iar la sfarsitul seri un amic a cerut-o in casatorie pe prietena lui la Poarta sarutului(ceva mai la sud de poarta dar de amorul artei …).

 
1 Comment

Posted by on October 15, 2011 in anturaj

 

Tags: , , ,

One response to “Nunta la olteni

  1. vlad

    October 22, 2011 at 11:42 pm

    I-auzi Dan, esti resitean?

     

Leave a Reply

 
