RSS

ce bine ca nu ne alegem numele

13 Oct

Daca ai fi putut sa iti alegi numele cum te-ar fi chemat? Daca, sa zicem pana la varsta majoratului ai fi fost cunoscut drept 3578bdk si de la 18 ani ai fi putut sa imbraci acest cod sec in minunatul Marcel, de exemplu.
Cum ar fi aratat lumea atunci? Am mai fi avut Ioni? Sau ar mai fi tinut cineva sa fie strigat Vasile?
Poate nu am mai fi avut parte de nume gen Stejarel, Fanita, Vlada etc.
Eu cred ca in generatia mea botezul s-a facut pe internet, in felul acesta au inviat black_deth_shadow99, sweet_lips_of_sin, patratel_pufos, pufy89, monnycutza88, smecheru_bazat_leo, ViolentaDomestica etc. Vreau sa mentionez ca nu am inventat aceste persoane ele exista. Acum daca esti intr-un loc public incearca sa te uiti in spate poate o sa o vezi pe monnycutza88 care aproape ca a inglobat tot alfabetul in numele ei dar incearca te rog sa iti imaginezi cum arata domnisoara patratel_pufos.
Ce bine ca nu ne-am ales numele.
dar stai!!!
poate in cativa ani o sa auzim lucruri de genul: nu mai plange black_deth_shadow_jr iti da mami o acadea sau te zic la doamna patratzel_pufos sau se boteaza robul lui Dumnezeu shmecheru_bazat_leo_jr.
evident si eu am avut o adresa de mail rusinoasa, ca pana la urma despre asta e vorba, si eu am intrat pe mirc, cu toate ca sincer sa fiu nu reusesc sa inteleg de ce si am comis pacate online (nu ma refer acum la site-uri din alea) dar secretul e sa privesti cu umor la vremurile apuse sau ma rog tocmai rasarite. care au fost adresele voastre de mail rusinoase? va invit sa le postati daca nu mai sunt active… nu cer profilele de hi5 de teama sa nu vomit pe tastatura dincauza rozului, sclipiciului, floricelelor etc. asteptastept un mail

 
Leave a comment

Posted by on October 13, 2011 in anturaj

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
