RSS

descrieri multiple

16 Sep

claustrat probabil de multe evenimente si impins pe streasina insomniei de ore peste ore nedormite ce se grefeaza in riduri sinuoase pe aura mea m-am pus sa ingan cu luna sotiile triste trantite in camera mea.
nu stiu exact unde sunt acum, probabil undeva intre timp si spatiu, probabil aproape de muchia lor de imbinare, probabil mai aproape de spatiu, timpul mi s-a parut mai tot timpul sintetic. asa ca un material prost ce te zgarie. spatiul mi s-a parut mai cinstit. asa ma gaseam meditand la marginea timpului in tara nimanui. mai observam ca timpul a trecut, atunci cand eram informat cate zile s-au scurs de cand antivirusul meu expirase. intodeauna mi-a putit a alegorie expresia asta(timpul expirat). probabil timpul de cea mai proasta calitate e la examene, expira atat de repde, parca intodeauna prea repede, se impute si spuzeste cu cerneala rosie.
dupa cum spuneam inganam la marginea spatiului cu buzele roase de amar pofta si promiscuitate catrene de demult. parcurgeam aici langa o pagina deschisa in graba- ce probabil va costa viata sistemului meu de operare, imi spunea ca sunt neprotejat de 67 de zile. ma gandeam , ce bine ca Dumnezeu nu e de la microsoft, ma gandeam cum as fi putut supravietui 67 de zile fara protejare- cateva anunturi ieftine care se daruiau fiecarui ochi si in betia de culori si promisiuni am gasit fadul si nimicul. iar ma gandeam la timp si la cat e totusi de material, poti sa il ai sau sa nu mai ai timp, il poti detine si poti sa-l domini in timp ce se prelinge pe langa tine.
ma gandeam la timp si la majuscule, observand amuzat in coltul gurii, ca am uitat sa scriu cu litera mare… ma gandeam ca ar fi bine sa modific acum, nu de alta dar nu as vrea sa fiu considerat analfabet de un eventual cititor, totusi imi era lene asa ca am decis sa ma fac ca ploua si poate lenea imi va trece drept originalitate si voi ajunge sa ma afirm tocmai prin lenea de a folosi litera mare. ma vedeam dand interviuri, sustinand sus si tare ca eu scriu pentru omul de rand si nu folosesc litere mari, eu am crescut la tara si acolo parintii mei foloseau doar litere mici dar nu din analfabetism ci din modestie. ma gandeam din nou cu tot mai putin amuzament daca e bine sa-mi urmaresc chiar fiecare idee sau ar fi mai bine sa le mai las in pace. totusi nu puteam sa nu ma intreb in naivitatea mea autoindusa(sper) daca expresia ‘ma fac ca ploua’ vine din desert pentru ca din cate am inteles acolo ….
ma gandesc daca fericirea se poate atinge in starea de somnolenta. am auzit ca ar fi trei tipuri de oameni cei care dorm cei care cauta si cei care au gasit un scop in viata si ma intreb daca dormind poti visa fericirea. si nu pot sa spun ca nu apreciez lumea, abunda de ironie, asta ar insemna ca dorm in timp ce indur cu greu insomnia. si gandurile inflorite dezordonat ma parasesc incet, mi-e somn, am sfarsit si sper sa fiu o voce ce se aude clandestin in noapte asa ca imi aduc aminte de un film despre un post de radio fraudulos. cat de poetic un post ce poarta cuvintele unui om care vorbeste cu sine noaptea tarziu si din intamplare se gaseste un microfon. superb! el oricum ar fi vorbit, eu oricum as fi scris dar din intamplare intre mine si vid s-au mai interpus taste sau creioane cu capatu ros, ca buzele mele. pur si simplu asa s-a intamplat, ca intr-o noapte sa se gaseasca in timp ce scriam, niste taste intre degetele mele, dar destul, inchei. noapte buna america, doar Dumnezeu merita majuscule

Blogged with the Flock Browser
 
1 Comment

Posted by on September 16, 2010 in ganduri

 

Tags: , , , , , , ,

One response to “descrieri multiple

  1. gabi

    September 24, 2010 at 11:29 pm

    e grozav pe cuvant..cel putin pasajul cu ‘majuscule’ si finalul..great..keep going..si iarta englezismele unui om ce oricum nu prea gaseste cuvintele

     

Leave a Reply

 
