RSS

ispite

07 May

I.

Am ochii pironiți în soare

Și viata îmi aleargă-n vene

Eu m-am născut în sărbătoare

Și voi muri în înviere

II.

Încurând nu vom mai pleca

Nici tu, nici eu

Dar nu de-aici; de-acolo

1.

Am stele ce îmi țin calea și am praf ce mă alină

Am nori de coacăze

Am tot ce nu ating

Am foc ce nu se stinge

Am ce nu văd

Am și dureri de suflet

Am ce nu văd

Am și migdale de jăratic și danteluțe de-ntuneric

Și toate astea într-o inima ce se curbează pe la colțuri

Am pași ce sfâșie pământul și am și fruntea ce îl pupă

Am roi de gânduri

Am seri ce sângerează

Am linii frânte

Am ce nu știu

Am aerul din goluri

Am ce nu știu

Am și petale ce omoară și am cenuși nemuritoare

Ce-ngroapă pași ce-au plâns din profeție

Am junghi ce mă-mbracă și am și veșminte tremurânde

Am bube dulci

Am salbe de beție

Am gând de veșnicie

Am ce nu sper

Am magi ce caută stele

Am ce nu sper

Am mâini neputincioase și glas de om torid

Și partea mea de stele așteaptă surghiunirea

2.

Versete din mine se desprind hâde

Și nevinovate de atâta vină

Mă caut și râd cu toată ființa sper un veșnic soare torențial

Visez spre un mine mai bun

Și râd a prostie

Cât scurm prin ogoare de urzici

Parâme de tină și funii de nisip

Mă leagă de stele

Și văd în golul din mine, cenușă pufoasă

Ce scârțâie

Îmi înghite pașii și promite să tacă

Să nu spună

Să nu știe nimeni că fur cuvintele altuia să pot să vorbesc

Mai râd o dată

Hoț somnambul prin dormitorul vieții

Aștept cuminte cu epilog lipit de pat

„treziți la înviere”

Simplu argat născut din lanuri de tină

Mai fur vorbe spre imitare cât treier nimicuri

Mă cațăr și iar adorm să tot visez la ziua

Când voi fi gonit în nemurire

 
Leave a comment

Posted by on May 7, 2010 in ganduri

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
