RSS

sa ne iubim!

06 May

Hai draga mea sa ne iubim, ascunsi de-un soare mult prea rau, in noapte -cinic- sa ne alinam durerea

si nu as vrea sa imi gasesc averea

in inima ce bate-n pieptul tau

pe buze, lin ti-am asezat o scama

si groaza mi-e de ziua ce-o vedea

ca timpul care trece, e o toana

si ridurile nu sunt in favoarea ta

si ochii care des te-alinta, se infierbant-atat de mult

atat incat topesc pamantul

dar, ochiul meu ramane surd

sa ne iubim pana in viata anterioara

cand inca eram tineri si mai puri

dar, viata-i doar o anticamera murdara

din care tot ce vrei, nu poti sa furi

Iar in cenusa, cu sute de crenele

am plans incet un fulg de nea

si-n creierul meu din nuiele

s-a stins CU VANTUL, fericirea mea.

 
Leave a comment

Posted by on May 6, 2010 in ganduri

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

 
