RSS

marea mea dragoste nu are mal

06 May

Asta sunt eu! eternul gonit, eternul haituit, dar totusi eternul. Ma imbrac in haine cusute in virgule si slove, ma imbrac in simboluri vrajite. In juru-mi aduc de departe cantec strain si suflu de viata, inspir si expir nou si schimbare.

SUNT MORT … dupa pietre ce se scurg lucitoare prin maini negre si cad obosite luandu-mi ochii. Pietre visatoare, lucitoare ce se invart in mintea mea, ce se lovesc dinou si dinou si dinou, pana devin imbaxit de atata nisip. Pana sunt praf si prafuit. Incarcat de atata povara fina, de atata sclipire ce ma zgarie … plang, plang atatea castele mosite in sange. Si inconjurat de atatea structuri impunatoare, ce se scurg fierbinti din ochii si inima mea, alerg nebun cu maini tremurande spre alte pietre lucitoare, spre alte taramuri sclipicioase, fara valoare, ca sa mai pot plange linistit si singur castele de frumos.

Caci poate asa mi se va gasi si mie un loc, in vreo turla umeda, in care sa ma ascund de mine si pentru tot restul zilelor, ce mi-au fost picurate, si filtrate prin lemn de maini strapunse sa pot privi pierdut

Marea mea dragoste ce nu are mal.

 
Leave a comment

Posted by on May 6, 2010 in ganduri

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
