RSS

ierbar

06 May

ierbar
IERBAR
Poetul inimilor frante
Revin din neguri uitate si abea mai stiu cine sunt sau de unde vin,
Inconjurat de ceata si uitare, iar pasii mei sunt isotiti de acorduri de coarde insangerate
Revin
Nu stiu daca sunt erou sau infam
Nu stiu daca revin din lupte sau exil
Dar practic unde e diferenta?
Sunt readus pe lume, nascut sub frunze de un vis frumos deasemenea ingropat de timp, ca mine.
Si nu stiu cum am putut exista unul fara altul.
Iarsi simt tristetea veche cu iz de agurida, imbatranita de clipele ce au curs peste ea
Veche ca mine
Floarea din vechiul iebar
Zambeste cu aceeasi pofta cu care zambea cand am cules-o
Zambeste catre mine si incet ca niste solzi sar de pe ochii mei placiile rigide ale trecutului
Cand I-am strivit viata sub pagini grele
Cand I-am scurs seva pe slove indragite
Practic m-am scurs pe mine din mii de condee, conjurandu-ma sa nu mai scriu
Acum am reinviat-o dintre file, cu aerul ei trecut ce-l poarta ce atitudinea placuta de zambet cald cu ochii inchisi
De ras imperfect spre soare
De galbenul ce-l vezi cand pleoapele iti opresc lumina, un galben stins, un vis inchis in pagini indragite
A strigat ea? Am strigat eu? Cine mai stie?
Iubita mea mumie
mi-e frica sa iti dau iar viata
mi-e frica
deci iubita floare stinsa …
te voi strivi cu ura crunta si iti voi arde foile de vis
o sa sfasii ierbarul ce te tine si voi spulbera cenusa in mii de zari
asa voi face.
Da asa amin
Nu voi privi inapoi nu voi deschiide ochii
Nu voi nu voi
Nu voi
Te rog sa nu ma frangi.

 
Leave a comment

Posted by on May 6, 2010 in ganduri

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
