RSS

despre timp si asa mai departe …

06 May

sunt copilul cu astre in ochi, privind sideral catre apus si rasarit deodata, sunt puiul ce se taraste si deschide, pentru prima data ochii, adanc, spre soare.

sunt pacientul cu avioane in stomac si goluri mari de aer in inima, cu vesnice urme de dinti pe buze si frunze delicate de urzici in spatele ochiilor.

sunt copilul rau ce descopera puterea si chinuie gandul, prinzandu-l de gat, apoi eliberandu-l atat cat sa-i insufle credinta scaparii, dar ranjind il prinde si si-l apropie dinou si dinou, iar cand acesta-i capituleaza … plange.

sunt femeia ce sparge clipele cu degete puternice, impingand samburele lor prin invelitoarea pliata. si-odata sparte, clipele, arunca aroma dulce a gemului de prune de acasa. inca imi mai place, dupa atatia ani, sa-mi infund mana in galeata ciobita la buza, unde zac secunde inca palpaind a viata, si sa strang atat cat pot prinde intr-un pumn si sa continui sa strang pana ce printre degete imi zboara timpul, murdarindu-ma pe maini de viata si de al ei nectar.

sunt copilul ce isi aduce ladita cu litere mari si mici, le arunca pe jos, le raschie pana isi face fantasme, pana reuseste sa se fure pe el de la el. apoi isi ia jucariile si pleaca.

sunt oglinda ce priveste spre cer.

sunt pleoapa doborata de somn.

sunt … probabil, … eu.

 
3 Comments

Posted by on May 6, 2010 in ganduri

 

Tags: , , , ,

3 responses to “despre timp si asa mai departe …

  1. ile29

    May 7, 2010 at 9:36 am

    frumose cuvinte…. šŸ™‚

     
    • pif

      May 7, 2010 at 12:57 pm

      multumesc. chiar aveam nevoie de un feed-back de la cineva care nu ma cunoaste. ai facut o fapta buna azi )))

       
  2. gabi

    September 26, 2010 at 1:51 am

    sunt..probabil..eu..si in mine traieste o lume intreaga

     

Leave a Reply

 
